Циљ | Задаци | Време реализације | Дестинација | Садржај | Носиоци |
Циљ екскурзије као облика образовно-васпитног рада јесте да допринесе остваривању циљева и задатака образовања и васпитања, наставних предмета, као и непосредно упознавање са културним, историјским и духовним наслеђем |
-продубљивање, проширивање и обогаћивање знања и искустава ученика; -развијање љубави према авојој земљи, њеној историји,култури и природним лепотама; -неговање позитивног односа према културним, етичким и естетским вредностима; -неговање другарства и осеђаја заједништва; -успостављање непосредних односа између наставника и ученика и ученика међусобно; -подстицање самосталности ученика и одговорности за сопствено понашање |
април-јун | Крагујевац |
Стара црква у Крагујевцу . Народни музеј – Протина кућа. Стара ливница . Спомен – парк „ Крагујевачки октобар „ – Шумарице. |
Одељењске старешине, стручни водич |
Пожаревац |
Гратски парк – Споменик Милоша Обреновића. Црква Свете Петке. Народни музеј. Љубичево – ергела |
Одељењске старешине, стручни водич | |||
Јагодина-Свилајнац |
Музеј воштаних фигура. Зоолошки врт. Ђурђево брдо – ручак. Природњачки центар Србије Свилајнац |
Одељењске старешине, стручни водич | |||
Циљ | Задаци | Време реализације | Дестинација | Садржај | Носиоци |
Циљ екскурзије као облика образовно-васпитног рада јесте да допринесе остваривању циљева и задатака образовања и васпитања, наставних предмета, као и непосредно упознавање са културним, историјским и духовним наслеђем |
-продубљивање, проширивање и обогаћивање знања и искустава ученика; -развијање љубави према авојој земљи, њеној историји,култури и природним лепотама; -неговање позитивног односа према културним, етичким и естетским вредностима; -неговање другарства и осеђаја заједништва; -успостављање непосредних односа између наставника и ученика и ученика међусобно; -подстицање самосталности ученика и одговорности за сопствено понашање |
април-јун | Ниш |
Медијана, Чегар, Ћеле кула, Нишка тврђава, Казанџијско сокаче, Логор Црвени крст, Нишка Бања |
Одељењске старешине, стручни водич |
Нови Сад, Сремски Карловци |
Музеј Војводине, Сремски Карловци (Карловачка гимназија,Патријаршијски двор, Православна богословија), Стражилово |
Одељењске старешине, стручни водич | |||
Ковачица-Идвор-Зрењанин | Глаерија наивне уметности, родна кућа Михајла Пупина, Градска кућа, Народни музеј, Етносело Тигањица, дворац Капетаново (Стари Лец) | Одељењске старешине, стручни водич | |||
Пожаревац, Смедерево |
Виминацијум, манастир Рукумија, Галерија Милене Павливић-Барили, Љубичево, Смедеревска тврђава |
Одељењске старешине, стручни водич | |||
Деспотовац |
Парк минијатура, Ресавска пећина, водопад Лисине, манастир Манасија |
Одељењске старешине, стручни водич |
Циљ | Задаци | Време реализације | Дестинација | Садржај | Носиоци |
Циљ екскурзије као облика образовно-васпитног рада јесте да допринесе остваривању циљева и задатака образовања и васпитања, наставних предмета, као и непосредно упознавање са културним, историјским и духовним наслеђем |
-продубљивање, проширивање и обогаћивање знања и искустава ученика; -развијање љубави према авојој земљи, њеној историји,култури и природним лепотама; -неговање позитивног односа према културним, етичким и естетским вредностима; -неговање другарства и осечаја заједништва; -успостављање непосредних односа између наставника и ученика и ученика међусобно; -подстицање самосталности ученика и одговорности за сопствено понашање |
април-мај |
Златибор или Тара |
Обилазак манастира Враћевшница Посета куће Норвешко- српског пријатељства Обилазак спомен комплекса Таково Долазак на Златибор (Тару) Посета Кремни Обилазак Дрвенграда Вожња возом,,Шарганска осмица“-Мокра гора Обилазак Сирогојна Посета манастиру Благовештење |
Одељењске старешине, стручни водич |
Кладово Доњи Милановац |
Лепенски вир, Ђердапска клисура, Хидроелектрана ,,Ђердап'', Музеј Ђердапа, Тврђава Фетислам | Одељењске старешине, стручни водич |